Wednesday, March 17, 2010

this is a story of my love life..=)

Shahira..Jan 2007=)

First time i met her,when i was in SMKWM,my new school back in the year of 2007.. It was such a nice school,but..skolah campur la pulakk..adoii..lmah2..to be honest..im not dt kinda guy yg boleh masok sgt ngn prempuan..pmalu giler..!! seriously..i lmah ngn prempuan..lg2 kalo dpan2..1st tyme masok skola campur cz dr form 1 smpai form 4 skola High School Kajang..haha..skolah gangster..tp aku baek..da lari topik da..hehe.. ^.^ok bout shahira..1st time jmpe die kt dpan koperasi..every single day mase rehat die msti ade dpan koperasi,tp tgk cm x beli pn..mase 2 bdak baru lg,x brani la nk tegur2 die nie..kang x pasal2 la gado ngn balak die..haha..bt seriusly,1st tyme pndg die cm da jatuh hati da sbnrnye..tp kan da ckp td bdak baru la..bdak2 klaz aku pn amik 3 blan nk rapat ngn sume kott..xkn tros nk tego bdak yg lpak kt koperasi 2 kott..beragakkla kn..jz keep it slowwww..den slowly aku rapat ngn Rahman,die nie ok..baek la..die pengawas..die la tnjuk mane library,mne tndas besih..ahhha..normal2..mne bdak jgn kaco,jgn buat nie,jgn buat tuu..sume aku tau dlm mase sminggu je..haha..cooll la kn..!! Pastu suddnly aku ttbe taye die psal si Shahira nie..pastu g rehat ngn rahman,terserempak ngn Shahira nie,aku taye la die ko tau pape x psal bdak prempuan nie..die ckp x sgt..ok fine..ttbe aku taye die ade bf ke..?? ahaha..x tau malu..rahman da bhan2 akuh..abehla..pastu die bgtau aku.."aku rase bdak nie ade bf da,aku penah nmpk diorg nie.."..aduh aku cm,forget it man..lgpn aku freshmen kott..giler ke..den on march aku jmpe nabilah kt tmpat tuisyen,aku ngn die x lame punn..lapan bulann je..bt 8 months mcm 8 years,seriously,die knal family aku mcm dr dlu da rapat..but sumtymes fairy tale dun always have a happy ending ryte,do they..?? haha..d worst part is die tggal kn akuh,for my own fren,dt is just pathetics..bt aku pnah merayu kt die..dun leave me..but cm bodo je aku merayu..den i jz let her go..lantakk la..

2008..single mingles pringles..who cares..ahahha 1 whole year aku singles..until before g aussie nabilah nie nk aku balikk..tah knape aku trime,bt it doesnt last long gak..haha..aku da x kesah da..hehe..

2009..singles mingles pringles..on one fine day,aku on myspace..aku jmpe shahira nie..den aku add la..die approve plak 2 ok ok..cooll..den aku x layan sbb aku igt citer2 skola dlu..so diam je..ttbe satu hari aku boring die anta comment nie kt myspace..hehe

"(CAWAN) yg berisi kopi tp xde gula tentu pahit bila diminum
(LAWAN) klu ada tumbuk menumbuk
kita mmg sakit TAPI... KALAU....
(KAWAN)..macam mana pahit dan sakit nya dia buat kita dia
tetap yg terbaik dalam hari2 kita... >
jika awk sygkn kwn awk foward msg ni pd 10 org kwn
awk t'msk sy ni kwn awk<..
klu ada 5 msg ni dtg blik pd awk,awk lah kwn yg pling = [SETIA]
=)) "

ahaha..aku pn balas la ckp tq sume..hehe..dr situ la start aku rapat ngn Shahira nie..bla..bla..bla..aik da cple da..wahh..ahah..sbulan lbih gak la aku ngn die..x lame sbb time tuh aku ngn exam n flight test..tnsion giler..tp yg pelikknye die still rapat ngn aku,n aku pn rapat ngn die..hmmm..xpela..kwn ape slahnye..=) pertengahan tahun 2009 aku da x saba nk balikk KL da..sbb da stahun da kt Aussie..arghhh rindu giler family..sume kwn2 aku nk jmpe aku..ahah..beznye aku dot kawn yg rindu2 aku nih..sume jnji nk jmpe..termasokla shahira nie..dapat plak die nie dok dkat ngn umah..snglaa..aahah..

15 Dec 2009..KL,here i Come..!!

aku ckp shahira 17 aku balikk,nk surprise konon..hampeh,bole bz plak..hantu btoll..pastu kantoi ngn die,mmg marah laa die knn..so satu hari 2 da plan ngn die nk kuar..pastu bole plak mk aku ajak kuar gak..aduh da clash..ish ajak jela die kuar same..haha..punyela ssah nk pjuk ajak kuar same..tp ikut gakk akhirnye..kitorg g OU..jln2,mkn,shoppg..sronott..ahah..balikk kol 9 cmtu la..afta dt aku ajak die g mali's..mkn nasik lmak..layann..dt tyme sbnrnye aku da nk propose die sbnrnye..tp aku cm malu la plak kn kalo die ade bf tyme tuh..so x jdla..2ggu jee..lpas anta die balikk..trus skype ngn die..padahal da jmpe da td.. ^.^ mengade knn..bla..bla..bla..bla... den one day 2 die nk nk g dinner ngn aku sbb nk balikk dungun da..pastu kitorg ckp psal ape tah ttbe die taye aku psal status die,aku jz ckp aku tau die ade bf da, "u r in a relationship ryte nw.." 2 la msg aku bg kt die..die balas taye aku cmne aku tau..disbbkn aku serkap jarang,aku ckp la aku knal kwn die..pastu die ckp die da break ngn bf die sbb aku..aduh rase bersalah plak..bla..bla..bla..merepek..ahahha..sian die..kna serkap jarang..tp aku heart broken gakla..sedeh..=(

pastu si nabilah nie ttbe ctact aku g dinner new year eve..aduh..pegi jela..aku pn x buat pape mlm tuh..da mkn2..die anta aku,ttbe nk jmpe mak aku plak..aduh,mak aku da la suke die nie..aku x suke da sbnrnye..bia jela..bbrappe kali aku nk halau die balikk..at last mak die call balikk..yess..ahahha..pastu mlm kol 2 cm2 die call akuh ckp sory sume..aduh cair la kn..tau plak Shahira nie da bpunye..aku pn trime die balikk..kuar sesame..bla..bla..bla..da aku nk balikk aussie da..pastu shahira ajak dinner sblom balikk dungun..aku pn bawak laa kt kdai atas umah aku..bole plak die mkn roti bakar..adehh..den aku bwak die g McD melati kott..ntahla..tp McD la..hehe..dt was d last tyme aku jmpe die..Shahira,seriously im gonna miss u..aku ckp dlm hati mase die kuar kreta aku..aku pn balikkla..

8 Jan 2010..=) im goin Home..

da smpai Airport,ttbe flight pnuhh..aduh,,dlam hatii yess..aku pn pau Mas Airline utk flight 10 Jan,aku nk Business class,xnk dok hotel..diorg ckp ok..n bg duit 400 hengget..layann..ahahha..balikk la umah balikk..sok nye baru balikk..g Airport balikk..aunty aku sume ade,sedeh dowh..mase nk pegi dlu aku x nanges punn,tp mase nk balikk sydney balikk aku nanges..ahahha..ilang jantan..huahuahua..sume tgk aku nanges,suma nanges,,hahah..klaka je..bile da smpai gate aku call shahira,sbb da jnji ngn die..aku call lme gakk la..pastu da nk boarding nie,bole plak die xnk ltak,menanges 2,aku tau,tp x ngaku..ahahha..

afta 8 hours of flight..smpai sydney..

alamakk..!! da stat rndu mknn malaysia..hehe..wahh pnjgnye aku type..pndek kn citer,aku tyme nie ngn nabilah lg,last2 aku break gak ngn die..sbb malas layann kerenah die nie..
sume salah aku..aku diam je..pastu tau2 die mintak break..arghh pedulik ape aku..ahha..mulela balikk citer ngn Shahira..ari2 skype2,Ym2..satu hari 2 aku cabar die cairkn aku sblum aku nye bfday..ahahh..mcm2 die try cairkn aku,aku buat dekk jee..ahah..smpai satu haridie taye aku ape die kna wt nk cairkn aku..jwpn aku simple,ntahla..pndai2 u la..aahahha..aku tgk die cm serius je..kalo die x sayang aku,xkn die still nk kt aku kn..xpela,aku bg die pluang..

7 Feb 2010..Couple suda..bubbye single..

honestly aku x menyesal couple ngn die..seronok sgt2..happy..die pn sayang aku..I LOVE YOU SHAHIRA..dun leave me ok..syg nk sgt balikk Raye nie..wteva it is,syg balikk gakk..nk jmpe baby,nk hugg baby..=( dlu balikk x byk bde kite buat..kn kn..rindu sgt2..baby dtg la aussie eh eh..??
boleelaa..??
hihi..

now i am Shahira's Property..<3

much Lovee,Sofian..

No comments:

Post a Comment